Saturday, April 14, 2007

SALUTARE

Va spun Salut! tuturor.....si Hristos a inviat! ca e adevarat

Nu imi voi pune nici o intrebare retorica (asa cum fac majoritatea).....eu va spun direct
Am ajuns (greu) pe acest site luat de valul blogurilor (Mono, Flavia, Dana, Oana...si altii).
Eu am mai scris ceva ceva pe pagina mea de Yahoo!360 (care este interesat poate sa gaseasca) despre chestii care ma intereseaza.

Job: student (ce bine ar fi sa fie asa pana la pensie), cred ca am sa renunt totusi eu (intr-o zi ca nu sunt multumit de remulneratie) si am sa intru in "piata".


Private life: private :P


Asteptari: multe

5 comments:

Anonymous said...

esti degeaba, ma asteptam sa scrii si tu ceva inteligent nu cum esti tu de obicei, dar vad ca nu se poate. imi pare rau, poate iti revii. eu iti doresc asta. sa nu ma dezamagesti:P

stef said...

na..bravo tie k ai blog...eu continui sa nu fac ceva pentru asta...dar sper sa scriu pentru o ciocolata:P
hai si la mai mare

Karamela said...

Pai...chiar ca si eu ma asteptam la ceva mai special...,avand in vedere ca tu chiar esti mai special...Dar nu-i nimic pierdut si timp mai este...asa ca astept sa faci completari...care sa te reprezinte si mai bine...;)

Anonymous said...

sal...ms pt ce ai yis in legatura cu printurile...ai dreptate intr-un fel...eu insa nu vreau sa particularizez...vreau sa arat k alcoolul ucide...in general...nu conteaza marca...tot alcool e...scump sau nu, un brand cunoscut sau nu...alcoolul dauneaza...asta e intentia...oricum ms de comment...o sa incerc sa il modific...sper sa mai am macheta de photoshop pt print...noroc

La Micro-Oaka said...
This comment has been removed by a blog administrator.