Wednesday, February 3, 2010

Susan Boyle - true wonder

Ca sa va dati seama in ce vreme traim.

Toata lumea il stie pe Frank Sinatra, unii chiar il considera cel mai mare din toate timpurile. Nu stiu cata lume stie faptul ca el nu a cantat deloc in tinerete. Anul acesta a aparut o alta minune pentru muzica, Susan Boyle.
Pentru o clipa m-am amagit si mi-am spus uite frate ca in sfarsit voi putea si eu sa ascult o voce minunata, mai ales eram uimit de cata promovare a avut prestanta ei la show. Ma gandeam ca in jungla aceasta muzicala va aparea si Susan, dar in continuare o vad pe Madona incorsetata si cu miscari lascive, care la cum arata acum sunt slinoase. Nu vreau nici sa imi amintesc prestatia ei live din Bucuresti... Doamne! Ce voce de magar fugarit... si se vrea a fi o diva.

Mai jos este videoclipul cu Susan Boyle... pentru momentele cand vreau sa ma ambitionez.
Vizionare placuta

No comments: